Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 30, 2012
Image Size
1.2 MB
Resolution
5128×2932
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
353
Favourites
60 (who?)
Comments
41

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 600D
Shutter Speed
1/256 second
Aperture
F/11.0
Focal Length
48 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Jul 1, 2012, 2:44:55 AM
Software
Adobe Photoshop CS5.1 Windows
Sensor Size
22mm
×
Take my paw by N-ScapePhotography Take my paw by N-ScapePhotography
Pixie just relaxing in the sun, before it just poured down with rain lol
Add a Comment:
 
:iconxyvette:
xyvette Featured By Owner Aug 1, 2012
Ello Pixie >W<~ Why does she looks like she's in a shock?... her eyes O.O..
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Aug 1, 2012
Haha well she is always in a playful mood, so her eye's pretty much stay like it. She always looks like she is in shock :3
Reply
:iconxyvette:
xyvette Featured By Owner Aug 3, 2012
ahaha xDD i see >W< that's sooooo CUTE >W<~
Reply
:iconblacklightninghatake:
BlackLightningHatake Featured By Owner Jul 3, 2012  Student General Artist
Pixie: That's right I now have you in my gaze now either rub my tummy or bring some fish out. Did you get that servant?
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 10, 2012
LOL that's probably what was going through her mind at the time XD
If you rub her belly you just get attacked..
Reply
:iconblacklightninghatake:
BlackLightningHatake Featured By Owner Jul 10, 2012  Student General Artist
heh heh cats arent they a mystery.
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 11, 2012
Haha you got that right, you can never really understand a cat.
Reply
:iconwhats-best-for-me:
Whats-Best-For-Me Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
She's a ham for the camera. I love her colors! Typical orange and white striped tabby, but she's beautiful
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 3, 2012
Haha yes she is, She can be quite the attention seeker when she see's a camera! But thank you very much :3
Reply
:icontoriabc23:
toriabc23 Featured By Owner Jul 1, 2012  Student Traditional Artist
awww Pretty Kitty :love:
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 2, 2012
Thank you :3 She quite a cutie haha :)
Reply
:icontoriabc23:
toriabc23 Featured By Owner Jul 2, 2012  Student Traditional Artist
yea welcome!
Reply
:icontedah:
Tedah Featured By Owner Jul 1, 2012
enjoy that moment...
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 1, 2012
Haha I try to.. It's the only time she is ever really calm.
Reply
:iconch31nr34k5h0n:
ch31nr34k5h0n Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Writer
Take my paw, and together we shall rule the internet. :XD:
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 1, 2012
Hahaha, first stop. ICanHasCheezburger! :laughing:
Reply
:iconpanda-kiddie:
Panda-kiddie Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
Hey cutie!!!!:heart:
So adorable kitty!:D
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 1, 2012
Thank you very much, Glad you like her :3
Reply
:iconpanda-kiddie:
Panda-kiddie Featured By Owner Jul 1, 2012  Hobbyist General Artist
My pleasure^^
Reply
:iconbecky125:
Becky125 Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:icontherainontheirparade:
THIS IS SO CUTE
i don't care how evil she is
ME AND HER WOULD GET ALONG
LMAO

but really this is cute and she's like POSING and ugh i love your cats
CAN I HAS
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
LOL I think you are right. Two evil beings together, use would get along like a house on fire XD

Thank you dear :3 She is always posing but she wanted my hand :/ lol
Hmm I can share my cats? But I can't part with them haha I would break down crying if I lost any of my kids :(
Reply
:icontherainontheirparade:
HAHAHAHAHAHAH
WE'D PLAN WORLD DESTRUCTION

and you're welcome! :3 and LOL
she's cute fuksdhj

YAY, I'LL SHARE. WE CAN SHARE.
XD
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 1, 2012
World destruction :O
I SHALL MAKE SURE YOU NEVER COME INTO POWER! NEVER! hahaha

YAY! OKAY WE CAN SHARE THE KITTIES :3
Reply
:icontherainontheirparade:
therainontheirparade Featured By Owner Jul 3, 2012
LMFAO
SSHHH
YOU CANT STOP ME. BOOM.

AND YAY OKAY XD
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jul 4, 2012
We shall see about that :3 MWAHAHAHA
Reply
:iconthefruitsong:
thefruitsong Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
Take my paw.... So I can bite the crap out of your hand!
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
Hahaha that's exactly what she does. I got a picture of her doing that which I might upload now. They lead you into thinking they are being playful.. then BAM! :)
Reply
:iconthefruitsong:
thefruitsong Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah... I love cats, but I hate that about them... And that'd be cute!
Reply
:iconbrightstar2:
BrightStar2 Featured By Owner Jun 30, 2012
Aww pixie is so sweet.....:icongingercatplz:
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
Sweet but a little terror haha :) Thank you dear! :3
Reply
:iconbrightstar2:
BrightStar2 Featured By Owner Jun 30, 2012
I know that feeling :):rose:
Reply
:iconturquoisemoon:
TurquoiseMoon Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Photographer
I just want to pick her up and cuddle her! :tighthug: She is too cute! .....I wish I wasn't allergic to cats. :c
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
She wouldn't say no to the cuddles. She is an attention seeker so she would love it! :) haha
Aww really? :( I am sorry that you are allergic to cats dear!
Reply
:iconsunsetgallery:
sunsetgallery Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awwwww....so cute!
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
Thank you very much :3
Reply
:iconminniminnimi:
minniminnimi Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist General Artist
Oh, it's so cute!!!
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
Thank you very much :3
Reply
:iconreiperx:
ReiperX Featured By Owner Jun 30, 2012
Love this photo.
Reply
:iconn-scapephotography:
N-ScapePhotography Featured By Owner Jun 30, 2012
I am glad that you like it :) Thank you!
Reply
:iconyoungunlovedpoet:
youngunlovedpoet Featured By Owner Jun 30, 2012
Me too. ^^
Reply
Add a Comment: